مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-10بين الملل

به تمامی گروه های خونی نیاز داریم/گندزدایی و ضدعفونی مستمر انجام می شود


مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان با بیان اینکه اکنون به همه گروه های خونی در هرمزگان نیاز است، تصریح کرد: شهروندان در خصوص رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هیچ نگرانی نداشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل انتقال خون استان هرمزگان با بیان اینکه اکنون به همه گروه های خونی در هرمزگان نیاز است، تصریح کرد: شهروندان در خصوص رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هیچ نگرانی نداشته باشند.

ایمان زارعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: شیوع کرونا و ترس از آلودگی از مهم ترین دلایل کاهش مراجعه به مراکز انتقال خون است و در حال حاضر مراکز با کاهش ذخایر خون روبرو شدند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه های خونگیری در پایگاه های انتقال خون استان به طور مستمر گندزدایی و ضدعفونی می شود و شهروندان در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.

زارعی بیان کرد: با ادامه این روند ذخایر خونی استان در چند روز آینده با کاهش روبه رو می شود و اکنون به همه گروه های خونی در استان نیاز است.

مدیرکل انتقال خون استان با اشاره به اینکه هرمزگان روزانه به طور متوسط به 150 تا 200 واحد خون نیاز دارد، اضافه کرد: حدود دو هزار بیمار خاص در استان وجود دارد و عمده مصرف خون در استان بیماران خاص، عمل های جراحی و مصدومان حوادث جاده ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تمامی گروه های خونی نیاز داریم/گندزدایی و ضدعفونی مستمر انجام می شود

به تمامی گروه های خونی نیاز داریم/گندزدایی و ضدعفونی مستمر انجام می شود