مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-10اجتماعي

آسیب هایی که دوری از مدرسه به دانش آموزان می زند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دوری بیش از حد دانش آموزان از فضای مدرسه، آسیب روانی بسیاری به آن ها وارد کرده و رمینه ساز انزوای اجتماعی شده و آثار منفی و نامطلوبی را در رشد مهارت های اجتماعی آنان دارد، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دوری بیش از حد دانش آموزان از فضای مدرسه، آسیب روانی بسیاری به آن ها وارد کرده و رمینه ساز انزوای اجتماعی شده و آثار منفی و نامطلوبی را در رشد مهارت های اجتماعی آنان دارد، گفت: این مسئله را برای کلاس اولی هایی که برای نخستن بار دنیای مدرسه را تجربه می کنند، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه 20 شهریور در بازدید از مدارس بیرجند اظهار کرد: همانگونه که به سلامت جسم دانش آموزان اهمیت می دهیم باید در راستای آن به سلامت روح و روان ایشان نیز توجه جدی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایط شیوع کرونا، دسترسی به اهداف تعلیم و تعلم و سند تحول بنیادین، همراهی و مشارکت همه اجزای آموزش و پرورش منطبق با یک نگاه جامع و مدون به سلامت دانش آموزان به ویژه کودکان دوره اول ابتدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با تأکید بر لزوم برقراری عدالت آموزشی و اجتماعی در بین دانش آموزان استان، بیان کرد: به همین منظور مدل ترکیبی در دستور کار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب هایی که دوری از مدرسه به دانش آموزان می زند

آسیب هایی که دوری از مدرسه به دانش آموزان می زند