مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-09سياسي

انتخاب نماینده اصلح سرمایه گذاری برای حل مشکلات است


انتخاب یک نماینده با آرا مردمی درحوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است، در واقع سرمایه گذاری برای حل بهتر مشکلات و ارائه راهکارهای بهتر است.

- فضل الله رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: روز جمعه 21 شهریورماه با آمادگی کامل انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی برای انتخاب یک نماینده دیگر شهرستان کرمانشاهدر 300 شعبه اخذ رای  برگزار می شود.

واقعیت امر این است حضور همه ما کرمانشاهی ها در شهر و روستا کسانی که به سن 18 سالگی تمام (متولدین 21 شهریورماه 1381 و مابقل از آن) رسیده اند امری ضروری و بسیار مهم دانست و گفت: ما با حضورمان در پای صندوق های اخذ رای و با انتخاب نماینده ای که در مورد آن تحقیق و بررسی کرده ایم در واقع به توسعه، پیشرفت و تعالی شهر و دیارمان کمک کرده ایم.

فرماندار کرمانشاه متذکر شد: مردم باید بدانند با حضور در این امر بسیار مهم و اساسی یک نیروی دیگری را به کمک مجمع نمایندگان استان می برند.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب نماینده، گفت: انتخاب یک نماینده با آرا مردمی در سرنوشت کل کشور، کل استان علی الخصوص حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است و در واقع سرمایه گذاری برای حل بهتر مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نماینده اصلح سرمایه گذاری برای حل مشکلات است

انتخاب نماینده اصلح سرمایه گذاری برای حل مشکلات است