مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 01:352020-09-09بين الملل

افشای دستکاری اطلاعات توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا


یک افشاگر آمریکایی از دستکاری ارزیابی های اطلاعاتی توسط وزارت امنیت داخلی این کشور در راستای تطابق با اظهارات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک شبکه آمریکایی به نقل از اسناد یک افشاگر، از دستکاری اطلاعات توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا به منظور انطباق با اظهارات دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور خبر داد.

طبق گزارش سی ان ان، این افشاگر گفت که مقامات ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا بارها مسئولان اجرایی را وادار به دستکاری اطلاعات به منظور تطابق با اظهارات گمراه کننده دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور کرده اند.

سی ان ان افزود: مشخصاً، چاد وولف سرپرست وزارت امنیت داخلی و کِن کوچینِلی سرپرست دفتر مهاجرت و شهروندی که هر دو از منصوب شدگان ترامپ هستند، به افراد زیردست خود دستور داده اند ارزیابی های اطلاعاتی را بر اساس اظهارات سیاسی ترامپ تغییر دهند.

همچنین کن کوچینلی معاون موقت وزارت امنیت داخلی در ماه می و ژوئن گفته بود که گزارش مربوط به هواداران برتری نژاد سفید باید به گونه ای تعدیل شود که مساله چندان وخیم به نظر نرسد و اطلاعات مربوط به گروه های چپگرای خشونت طلب برجسته تر شود.

این افشاگر اعلام کرد که این دستور توسط رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای دستکاری اطلاعات توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا

افشای دستکاری اطلاعات توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا