مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 00:202020-09-09پزشكي

روشی که شما را از بیماری کلیوی در امان نگه می دارد


نتایج یک بررسی جدید که به تازگی صورت گرفته حکایت از آن دارد که به کمک برخی از روش ها می توان به میزان قابل توجهی از بیماری کلیوی در امان ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، یک مطالعه جدید از محققان استرالیایی و سوئدی نشان داد، یک سبک زندگی فعال شامل خوردن سبزیجات بیشتر، ورزش منظم و ترک سیگار ممکن است خطر ابتلا به بیماری کلیوی را کاهش دهد.

محققان دانشگاه گریفیت و انستیتوی کارولینسکا در سوئد یک بررسی سیستماتیک از بیش از 100 مقاله تحقیقاتی منتشر شده انجام دادند تا مشخص شود کدام عادت زندگی می تواند به جلوگیری از بیماری مزمن کلیه کمک کند.

با استفاده از اطلاعات بیش از 2.

5 میلیون انسان سالم از 16 کشور، آنها دریافتند که یک رژیم غذایی غنی از سبزیجات با پتاسیم بالاتر و مصرف نمک کمتر، ورزش بیشتر، ترک سیگار و ​​الکل ممکن است خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیه از 14 تا 22  درصد کاهش یابد.

جیمون کلی، نویسنده این پژوهش از موسسه بهداشتی و درمانی گریفیت، کویینزلند گفت: هر ساله افراد بیشتری مبتلا به بیماری کلیوی می شوند که در نهایت می تواند بدون درمان پزشکی فشرده به دیالیز یا مرگ زودرس تبدیل شود و این نیاز به جلوگیری از این بیماری را تشدید می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی که شما را از بیماری کلیوی در امان نگه می دارد

روشی که شما را از بیماری کلیوی در امان نگه می دارد