مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 23:552020-09-09سياسي

پرونده کاری یکی از تعاونی های برتر مسکن مهر بسته می شود


شهرستان شهرضا جزو نخستین شهرهای کشور است که مراسم اختتامیه مراحل ساخت و ساز مسکن مهر را جشن گرفت و از این نظر جزو برترین های کشور نیز محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، مسکن یکی از مهم ترین نیازهای انسان بعد از خوراک و پوشاک است، اما این نیاز در بیشتر کشورهای در حال توسعه به علت رشد سریع جمعیت شهرها، تبدیل به مشکلی جدی شده است.

همواره یکی از تلاش های پس از انقلاب اسلامی، تلاش مؤثر در جهت ایجاد بسترهای مناسب برای برخورداری همه مردم از امکانات رفاهی نظیر مسکن مناسب بوده است.

شهرستان شهرضا با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و قرارگیری در مرکز ارتباطی سه استان اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری به عنوان یک شهر مهاجرپذیر محسوب شده و در چند دهه اخیر پذیرای مهاجرت های گسترده ای به ویژه از روستاییان و گروه های کم درآمد بوده است.

این موضوع سبب شده تا اسکان غیررسمی به شدت در شهر شهرضا افزایش یافته و این شهر مورد توجه دولت برای طرح مسکن مهر در اواخر دهه 1380 قرار گیرد.

  پروژه ساخت مسکن مهر در شهرستان شهرضا از سال 85 آغاز شد، در این مدت افراد زیادی که به توانمندی های خود ایمان و اعتقاد داشتند در قالب شرکت های تعاونی برای ساخت این مسکن ها وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کاری یکی از تعاونی های برتر مسکن مهر بسته می شود

پرونده کاری یکی از تعاونی های برتر مسکن مهر بسته می شود