مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 21:202020-09-09سياسي

م


نوجوان 15 ساله بسیجی اهل ایلام با اختراع درب ضد سرقت هوشمند توانسته تا حدودی نقش مهمی در کاهش سرقت در اماکن مختلف و منازل را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، برای داشتن کشوری با توسعه پایدار باید در تمام زمینه ها از جمله صنعت، مدیریت، فناوری و.

فعالیت کرد اما بزرگترین سرمایه کشور استعدادهای مبتکران و اندیشمندان است که ایران به نسبت سایر کشورها سطح خوبی در این زمینه دارد.

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و مخترعین جوان و نوجوان در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و همچنین در راستای پیشبرد اهداف کلان سند راهبردی نخبگان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

  تلاش علمی و عملی مخترعان گام مهم و اثر گذاری در زمینه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است مخترعانی که علم را در قالب کاربردی به صحنه می آورند و با تعامل و هم افزایی اکنون در استان ایلام توانسته اند بنیه علمی قوی را پایه گذاری کنند.

ثبت تمامی ورود و خروج ها ایلیا آزادی نوجوان 15 ساله ایلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در این اختراع معایب نمونه های قبلی برطرف شده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است در این نوع درب ضد سرقت استفاده از چرخ فلایویل یا همان چرخ لنگر برای ذخیره سازی دورانی به کار می رود و این دستگاه، تمام نیازهای یک درب ماشین را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

م

م