مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-09سياسي

شالیکاران گیلانی نیازمند توجه جدی دولت/ ضرورت افتتاح سایت لاکان


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه شالیکاران گیلانی نیازمند توجه جدی دولت برای جبران خسارت هستند، گفت: سایت درمانی لاکان نیز باید بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبار کوچکی نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به خسارت جدی شالیکاران گیلانی، اظهار کرد: با توجه به بارش باران شالیکاران با آسیب جدی مواجه شده و بخش زیادی از محصولات آنها نابود شده است.

وی به کاهش برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان گیلان اشاره کرد و افزود: آسیب شالیکاران باید جبران شود ادامه این وضعیت سبب می شود تا شالیکاران سال آینده نیز با مشکل مواجه شوند.

نماینده رشت در مجلس در ادامه با اشاره به وضعیت حوزه بهداشت و درمان و ضرورت بهره برداری از سایت درمانی لاکان، گفت: سرانه درمان گیلان بسیار پایین است که با توجه به شیوع ویروس کرونا وجود این ضعف بیش از گذشته نمایان شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ارزی به یک معضل در تکمیل دستگاه زباله سوز رشت تبدیل شده است، بیان کرد: بهره برداری از دستگاه زباله سوز رشت یک مطالبه قدیمی مردم منطقه تبدیل شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به وجود 500 واحد مسکن مهر آماده نشده در رشت اشاره و با بیان اینکه برای بهره برداری از این واحدهای نیازمند اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیکاران گیلانی نیازمند توجه جدی دولت/ ضرورت افتتاح سایت لاکان

شالیکاران گیلانی نیازمند توجه جدی دولت/ ضرورت افتتاح سایت لاکان