مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 16:002020-09-09پزشكي

دانش آموزان کلاس اولی به مراکز بهداشت مراجعه کنند


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : دانش‌آموزان کلاس اولی که هنوز به مراکز بهداشت مراجعه نکرده‌اند باید هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند تا اقدامات لازم برای بررسی سلامت آنان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد , دکتر محمد احمدیان افزود: همچنین از دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا دوازدهم هم می‌خواهیم در شرایط فعلی جهت بررسی سلامت به مراکز بهداشت مراجعه نکنند و در روزهای آینده از طریق شماره تماس و کدملی با آنها در ارتباط خواهیم بود تا در زمان معین‌ شده به این مراکز مراجعه کنند تا ازدحام جمعیت در شرایط کرونایی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در حوزه زیرپوشش این دانشگاه 114 هزار دانش‌آموز کلاس اولی هستند که از این تعداد تاکنون 70 هزار نفر برای بررسی سلامت به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کرده‌اند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ابلاغیه اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چک لیست بررسی وضعیت مراکز آموزشی آماده و به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شده تا نتیجه را در اسرع وقت به این حوزه اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کلاس اولی به مراکز بهداشت مراجعه کنند

دانش آموزان کلاس اولی به مراکز بهداشت مراجعه کنند