مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-09دانش

اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس راه اندازی می شود


معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با پیشنهاد امام جمعه بوشهر، اقدامات لازم برای راه اندازی اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال پیشنهاد آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مبنی بر تشکیل اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس با دبیرخانه دائمی در بوشهر، این پیشنهاد مورد استقبال و قبول رییس دانشگاه آزاد قرار گرفت و در هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز مصوب شد.

در پی این پیشنهاد، علاء الدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برای اتخاذ تدابیر لازم، برنامه ریزی و اجرایی شدن این پیشنهاد به بوشهر سفر کرده و با هیئت همراه طی نشستی با امام جمعه بوشهر این امور مورد بررسی قرار گرفت.

علاء الدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: طرح ایجاد اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس طرحی کامل و جامع است.

وی با بیان اینکه توانمندی های علمی بالفعل جمهوری اسلامی ایران عامل مهمی در برقراری ارتباطات با دیگر کشورها خواهد بود، بیان کرد: حلقه علمی، عاملی قابل اتکا در زنجیره ارتباطات و تعامل با کشورهای منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس راه اندازی می شود

اتحادیه دانشگاه های حوزه خلیج فارس راه اندازی می شود