مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-09سياسي

سپاه پاسداران: توهین به پیامبر اسلام(ص) طرحی صهیونیستی ـ آمریکایی است


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) آن را طرحی صهیونیستی ـ آمریکایی برای انحراف اذهان جهانیان از توطئه های فعال در منطقه غرب آسیا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) آن را طرحی صهیونیستی ـ آمریکایی برای انحراف اذهان جهانیان از توطئه های فعال در منطقه غرب آسیا دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است : شکست سیاست های خصمانه نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی و ابتر ماندن سناریوهای زنجیره ی آنان در اسلام هراسی سردمداران رژیم تروریستی امریکا و دولت جعلی صهیونیستی را به رونمایی از نقشه های جدید و از پیش  شکست خورده برای ایجاد غفلت و انحراف در افکار عمومی و اذهان جهانیان به ویژه امت اسلامی نسبت به آنچه این روزها در منطقه راهبردی غرب آسیا می گذرد، واداشته است .

این بیانیه می افزاید: اقدام مجدد یک نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) حلقه ای از زنجیره  توطئه های نوین دشمنان امت اسلامی در شرایط خطیر تاریخی جاری به شمار می رود که همزمان با پرده برداری از فتنه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با حکام برخی کشورهای عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران: توهین به پیامبر اسلام(ص) طرحی صهیونیستی ـ آمریکایی است

سپاه پاسداران: توهین به پیامبر اسلام(ص) طرحی صهیونیستی ـ آمریکایی است