مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-09ورزشي

یک مصوبه حاصل یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز


یکصد و چهل و نهمی جلسه علنی شورای شهر شیراز که با غیاب رییس شورا برگزار شد با سه دستور جلسه آغاز به کار کرد و در نهایت با یک مصوبه به وار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این نشست که با استعفای سینا بنی زمانی به عنوان عضو هیئت امنای مرکز پژوهش های شورا موافقت و سولماز دهقانی به جای وی انتخاب شد، سه دستور کار نیز مورد بررسی قرار گرفت که تنها یک مورد به تصویب رسید.

بررسی نامه سرپرست مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز درباره آیین نامه حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز با تأکید بر وظایف شهرداری در دستور کار قرار گرفت که پیش تر نیز به صحن شورا راه یافته و جهت اصلاحات بازگشت خورده بود.

  اعضای شورا پس از بحث و گفتگو باز هم بر سر این طرح به توافق های لازم نرسیده و طرح به کمیسیون سلامت بازگشت داده شد تا با تشکیل جلسه مشترک این کمیسیون و کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و نیز کمیته حقوقی و مرکز پژوهش های اسلامی شورای شهر شیراز به موضوع مربوطه رسیدگی شود.

  دیگر دستور کار این جلسه شورا، بررسی لایحه شهرداری شیراز مبنی بر الحاق یک تبصره با عنوان تبصره پنج با موضوع، بهای خدمات هزینه های ناشی از کاربری توسط مراجع قانونی بود که به بهای خدمات هزینه های ناشی از تغییر کاربری توسط مراجع قانونی اختصاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مصوبه حاصل یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز

یک مصوبه حاصل یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز