مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-09پزشكي

خواص درمانی شیر شتر از بهبود دیابت تا اوتیسم


کاربردهای متعددی برای شیر شتر ذکر شده است، مثلا بهبود اختلالات دیابت قندی، معده و روده، آلرژی غذایی، سرطان، اوتیسم، بهبود التهاب، سل و ​​هپاتیت ویروسی و با داشتن پروتیین های شبه انسولین در پروتیین های خود اهمیتی ویژه در درمان دیابت نیز دارد.

- جی پلاس ، در سال های اخیر با افزایش مطالعات جهانی در حوزه تأثیرات "شیر شتر" از اهمیت بالای این اکسیر مناطق بیابانی رونمایی شده است و ماهانه وبینارهایی با محوریت شیر شتر و اثربخشی آن بر بیماریهای گوناگون برگزار می شود؛ این در حالی است که کشور ایران به عنوان یکی از باسابقه ترین کشورهای جهان در پرورش شتر از قافله سلامت شیر شتر باز مانده است.

تسنیم نوشت، در همین رابطه، طاهره محمدآبادی؛ دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان ضمن برشمردن تأثیر شیر شتر بر بهبود بیماری های دیابت، هپاتیت، سرطان و اوتیسم از شرایط جغرافیایی مناسب ایران برای پرورش شتر می گوید.

مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: به عنوان سؤال نخست، توضیح مختصری درباره تفاوت شیر شتر با شیر گاو بدهید.

اخیراً مصرف محصولات لبنی شتر به دلیل آگاهی از خواص منحصربه فرد شیر شتر بر سلامتی، افزایش پیدا کرده است؛ پروتیین مؤلفه اصلی است که به شیر شتر ویژگی های خاصی می بخشد و بر ارزش تغذیه ای آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص درمانی شیر شتر از بهبود دیابت تا اوتیسم

خواص درمانی شیر شتر از بهبود دیابت تا اوتیسم