مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-09سياسي

فلاحی: ایران در صورت استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه از برجام خارج می شود


رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی تواند از مکانیسم حل اختلاف در برجام استفاده کند، - رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی تواند از مکانیسم حل اختلاف در برجام استفاده کند، گفت: اگر آمریکا به شکل غیر قانونی و غیرمشروع از مکانیسم ماشه استفاده کرده و سایر کشورها خصوصا اروپایی ها همراهی کنند، ایران از برجام خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا فلاحی در توضیح جلسه کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای بررسی فعالیت های هسته ای ایران و چگونگی روابط آن با آژانس مورد برگزار شد.

به گفته وی بررسی نقش فناوری صلح آمیز هسته ای در توسعه اقتصادی کشور، لزوم توجه مسئولین به این فناوری و تحلیل تلاش برخی از همسایگان ایران برای هسته ای شدن از محورهای این جلسه بود.

فلاحی ادامه داد: در این جلسه با اشاره به تلاش برخی از همسایگان ایران برای هسته ای شدن تاکید شد که هر گونه فعالیت هسته ای واحدهای سیاسی باید تحت نظر آژانس باشد، آژانس موظف است بر این فعالیت ها نظارت کند و اجازه انحراف و رفتن آن ها به سمت فعالیت های غیر صلح آمیز را نده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: ایران در صورت استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه از برجام خارج می شود

فلاحی: ایران در صورت استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه از برجام خارج می شود