مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-09اقتصادي

28 هکتار از اراضی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری یکپارچه سازی شد


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 28 هکتار از اراضی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری یکپارچه سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، مهر شهرام جزایری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از رسالت های امور اراضی یکپارچگی اراضی یکپارچه سازی اراضی کشاورزی است به دلیل اینکه راندمان تولید و اقتصادی رشد قابل توجهی می یابد و هزینه ها 50 درصد کاهش و مصرف آب نیز حداقل نصف می شود که این مهم برای مردم و دولت دارای سود است.

وی گفت: حدود 28 هکتار در دو سال اخیر در قالب یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و زراعی در 100 تا 500 هکتار در گذشته تفکیک بودند، تحت عنوان یکپارچه سازی و یکجا کشتی با مشوق هایی از حالت موازی خارج و به حالت یکپارچه سازی تبدیل شدند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیشنهاد این است قانون شرکت های سهامی زراعی که در گذشته بوده، احیا شود زیرا بدون جمع شدن مالکیت افراد و اصرار بر تجمیع مالکیت اشتباه است و یکپارچه سازی به معنای فروش به یک نفر نیست که بزرگ مالک ایجاد می شود و پس سهم هر شخص مال خودش باشد اما زمین را یکپارچه کنند و مدیریت علمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه 120 هزار هکتار از اراضی استان در پروژه رفع تداخلات تعیین تکلیف شدند، گفت: از زمان اجرای قانون اصلاحات اراضی و منابع طبیعی موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 هکتار از اراضی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری یکپارچه سازی شد

28 هکتار از اراضی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری یکپارچه سازی شد