مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-09سياسي

واحد های تولیدی به بهانه مشکلات اقتصادی از تولید باز نمانند


واحد های تولیدی نباید به بهانه مشکلات اقتصادی و تملک از تولید باز بمانند در حالی که این مهم از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوبران، اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری دادگستری نقش محوری در تحقق شعار سال و جهش تولید داشته و در این زمینه باید دستورالعمل های جدی را مدنظر قرار دهد.

وی بیان کرد: واحد های تولیدی نباید به بهانه مشکلات اقتصادی و تملک از تولید باز بمانند در حالی که این مهم از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه در شهرک صنعتی نوبران بیش از 60 درصد واحدهای تولیدی غیرفعال هستند ادامه داد: اما فعالیت برخی واحدها جای امیدواری دارد که روزنه امیدی از چرخه تولید در این شهرک صنعتی بوده و نیازمند تقویت است.

موسوی بیان کرد: مشکل عمده این شهرک صنعتی کمبود برق بوده و نیاز مبرم نسبت به احداث پست 63 کیلووات برای ادامه فعالیت واحدها وجود دارد.

وی عنوان کرد: تحقق جهش تولید نیازمند همکاری و هماهنگی بین دستگاهی بوده تا شرایط برای سرمایه گذاری فراهم شده و تصمیمات تسهیل گرایانه در این زمینه اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های تولیدی به بهانه مشکلات اقتصادی از تولید باز نمانند

واحد های تولیدی به بهانه مشکلات اقتصادی از تولید باز نمانند