مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-09حوادث

کاهش 23 درصدی تلفات رانندگی طی سه ماه اول امسال در استان


براساس تازه ترین گزارش های تایید شده پزشکی قانونی، میزان فوت ناشی از تصادفات رانندگی در خراسان رضوی طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: براساس تازه ترین گزارش های تایید شده پزشکی قانونی، میزان فوت ناشی از تصادفات رانندگی در خراسان رضوی طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.

در این مدت 203 نفر در این استان بر اثر تصادفات برون شهری، درون شهری و روستایی فوت کردند که از این تعداد 84 نفر در راه های درون شهری استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی امروز، 19 شهریور ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح های جدید و اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی که در ساختمان قدیم پلیس راه امام هادی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، سال تحصیلی متفاوتی نسبت به سایر سال ها داریم که این موضوع ترافیک را متاثر کرده است.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آموزش ترکیبی حضوری و غیرحضوری باعث شد تا در ساعات متفاوت با ترافیک روبه رو شویم.

وی افزود: امسال بر سرویس مدارس شرایط خاصی اعمال شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد سرنشین ها در سرویس مدارس با جدیت کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 23 درصدی تلفات رانندگی طی سه ماه اول امسال در استان

کاهش 23 درصدی تلفات رانندگی طی سه ماه اول امسال در استان