مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-09اجتماعي

اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه های گازران و لاله متروی تبریز


مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه های چهار راه لاله (شماره15) و گازران (شماره 14) مترو تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه های چهار راه لاله (شماره15) و گازران (شماره 14) مترو تبریز خبر داد.

مصطفی مولوی اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی خط یک مترو تبریز جهت بازگشایی مسیرها و خیابان هایی که سالیان گذشته به خاطر عملیات اجرایی مترو مسدود بودند دو ایستگاه گازران و لاله(نرسیده به چهاراه لاله) با تلاش شبانه روزی همکاران بازگشایی شد.

وی ضمن تقدیر از صبر و تحمل همشهریان ساکن این مناطق گفت: اصناف، کسبه و همشهریان زحمات متعددی را در طول سال ها متحمل شده اند و قدردان صبر و تحمل آن ها بوده و در تلاش هستیم تا این ایستگاه ها نیز بعد از تکمیل نازک کاری، جهت مسافر گیری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در امتداد خط یک، در دو مسیر مسدودیت داریم و برای شهروندان نیز ایجاد مزاحمت شده است، یکی از مسیرها سه راه امین (ایستگاه میدان کهن) است که اخیرا بنا به دستور شهردار محترم محوطه سازی جهت بازگشایی خیابان بر عهده مترو قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است که تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن شاهد بازگشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه های گازران و لاله متروی تبریز

اتمام بازگشایی خیابان های منتهی به ایستگاه های گازران و لاله متروی تبریز