مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-09اقتصادي

«مادرید» آماده بسترسازی برای واردات محصولات مازندران است


مادرید آماده بسترسازی برای واردات محصولات مختلف از مازندران به اسپانیا است و باید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

- ساری- سفیر ایران در اسپانیا گفت: مادرید آماده بسترسازی برای واردات محصولات مختلف از مازندران به اسپانیا است و باید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قشقاوی عصر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی مسئولان استان مازندران درباره سرمایه گذاری مشترک و بررسی راههای توسعه مناسبات با اسپانیا با اشاره به توانمندی های استان مازندران در حوزه تولید محصولات کشاورزی، گفت: قابلیت های مازندران در حوزه تولید محصولات کشاورزی شامل مرکبات، آبزیان، گوشت سفید، برنج به خصوص محصولات گلخانه ای و گل های زینتی بستر خوبی برای گسترش روابط تجاری میان مازندران و اسپانیا است.

قشقاوی اضافه کرد: علاوه بر این، مازندران در زمینه صنایع چوبی و سنگ های تزیینی که از نیازمندی های مادرید بوده و از این روزها از چین تأمین می شود نیز قابلیت های خوبی دارد که می تواند در قالب صدور مواد اولیه به مادرید جای گیرد.

وی مزیت صادرات مواد اولیه شامل صنایع چوبی و سنگ های تزیینی را معافیت از عوارض و تعرفه گمرکی دانست و اظهار داشت: استان مازندران می تواند در این حوزه، بخش زیادی از نیازمندی اسپانیا را تأمین کند و سفارت جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مادرید» آماده بسترسازی برای واردات محصولات مازندران است

«مادرید» آماده بسترسازی برای واردات محصولات مازندران است