مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-09سياسي

راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در یاسوج برگزار می شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای از مردم شهر یاسوج برای راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) دعوت کرد.

- راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در یاسوج برگزار می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه ای از مردم شهر یاسوج برای راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیه امده است؛ بسم الله الرحمن الرحم ﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: 8) حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را محکوم نماید.

قلم های زهرآگین، زبان های دشنام دهنده و حرکت های اختلاف افکن که در کشورهای غربی طی سال های گذشته بارها مشاهده شده است، بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در یاسوج برگزار می شود

راهپیمایی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در یاسوج برگزار می شود