مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-09سياسي

لباس نظامی گری از افتخار آمیزترین لباس های خدمت به میهن اسلامی است


 حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه(ع) نزاجا گفت: لباس نظامی گری از افتخار آمیزترین لباس های خدمت به میهن اسلامی است.

-  حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه(ع) نزاجا گفت: لباس نظامی گری از افتخار آمیزترین لباس های خدمت به میهن اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع دانشجویان رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش، با اشاره به کلیدهای کامیابی در کسوت مقدس نظامی گری ، خطاب به دانشجویان گفت: کلید اول اینکه بدانید خداوند متعال شما را برای یکی از مهمترین کارها انتخاب کرده است، و یک ماموریت فوق العاده مهم را به شما واگذار کرد.

وی با اشاره به ماموریت های مهم ارتش در قانون اساسی افزود: ماموریت ارتش در قانون اساسی ، حفظ استقلال، پاسداری از تمامیت ارضی، حفظ نظام اسلامی وامداد رسانی به هم میهنان در حوادث غیر مترقبه ای مثل سیل، زلزله، طوفان، باران و مسائلی از این دست کارهاست.

وی قداست کار را مهم خواند و خاطرنشان کرد: ممکن است یک کاری خیلی مهم باشد اما مقدس نباشد، کار شما هم مهم است هم مقدس، به این دلیل که شما علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس نظامی گری از افتخار آمیزترین لباس های خدمت به میهن اسلامی است

لباس نظامی گری از افتخار آمیزترین لباس های خدمت به میهن اسلامی است