مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-09سياسي

ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت واحد بندرعباس


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، از ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، از ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در ادامه برنامه های سفر به استان هرمزگان، از شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید که با همراهی حجت‎ الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و مهندس حمید رضاییان مدیرعامل شرکت ایزوایکو انجام شد، از بخش های مختلف مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید، صنعت کشتی سازی و صنایع فراساحل را یکی از نمونه های صنعت دانش بنیان دانست و با بیان اینکه این صنعت در کشور ما بدون وابستگی پیش می رود، گفت: واقعیت این است که ما را در صنعت دریا عقب نگه داشته اند، چرا که ایران با 2700 کیلومتر مرز آبی، نباید دچار چنین وضعیتی در صنایع مرتبط با دریا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت واحد بندرعباس

ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت واحد بندرعباس