مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-09سياسي

باید کاری کنیم مردم با شنیدن صدای قرآن شاد و مشعوف شوند


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: باید قرآن خواندن به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

- باید کاری کنیم مردم با شنیدن صدای "قرآن" شاد و مشعوف شوند ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه گفت: باید قرآن خواندن به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

مهدی قره شیخلو، امروز(19شهریور) در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ عمومی ما قران خواندن ضعیف است، گفت: باید قرآن خواندن به یک فرهنگ عمومی تبدیل بشود تا با قرآن مانوس شویم.

قره شیخلو با اشاره به ضرورت انس گرفتن با قرآن کریم، گفت: باید به سمتی برویم که ارتباط ما با قران مناسبتی نبوده، بلکه روزانه باشد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف وامور خیریه با بیان اینکه قرآن صدای مرگ نیست، افزود: امروز فرهنگ موجود در جامعه بگونه ای است که اگر صدای قرآن از خانه ای بیاید، اولین چیزی که به ذهن ها می رسد این است که حتما فردی در آن خانه فوت کرده که نباید اینگونه باشد، چون قرآن برای زندگی کردن است، نه مردن.

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم که مردم با شنیدن صدای قرآن شاد و مشعوف شوند، نه اینکه یاد مرگ بیافتند، چون قرآن بیش از اینکه برای مُردن باشد، درس زندگی را در خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کاری کنیم مردم با شنیدن صدای قرآن شاد و مشعوف شوند

باید کاری کنیم مردم با شنیدن صدای قرآن شاد و مشعوف شوند