مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-09دانش

جزییات ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در رشته های فرهنگی و هنری در دو مقطع کاردانی و کارشناسی تا 23 شهریور ماه ادامه دارد.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در رشته های فرهنگی و هنری در دو مقطع کاردانی و کارشناسی تا 23 شهریور ماه ادامه دارد.

سعید تاسا رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تا 23 شهریور ادامه خواهد داشت، متقاضیان رشته های کاردانی تا 21 شهریور و متقاضیان رشته های کارشناسی تا 23 شهریور می توانند ثبت نام داشته باشند.

وی با اشاره به روند ثبت نام، افزود: متقاضیان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش دفترچه را دانلود و ثبت نام انجام دهند، همچنین امکان ثبت نام حضوری فراهم شده است و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم به مرکز مراجعه کنند و روند ثبت نام توسط همکاران ما در مرکز علمی کاربردی انجام شود.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در شاخه فرهنگ و هنر و رشته هایی که مهارت محور یا خدمات محورند دانشجو می پذیریم و تمام تلاشمان این است که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین

جزییات ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین