مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-09اقتصادي

قیمت های بازاری خودروها غیرواقعی است


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت های بازاری خودروها غیرواقعی است و تفاوت قیمت کارخانه ای و بازاری خودروها نباید این قدر زیاد باشد.

- جی پلاس، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: گرانی خودرو در بازار، بیشتر یک امر روانی است و مردم دوست دارند پول های در دست خود را تبدیل به کالا کنند.

به گفته وی، تولید روزانه دو خودروساز بزرگ کشور سه هزار و 600 دستگاه است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 25 درصدی دارد سرقینی ادامه داد: تحویل ایران خودرو و سایپا در این مدت در همسنجی با پارسال رشد سه درصدی داشته و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 342 هزار دستگاه خودرو بابت تعهدات قبلی و جاری شان خودرو تحویل مردم داده اند.

وی با بیان اینکه همچون گذشته خودروسازان تعهدات معوق نگران کننده ندارند و آمار تعهدات کاهش چشمگیری یافته است، اضافه کرد: امروز به طور نمونه تعهدات ایران خودرو به کمتر از 40 هزار دستگاه رسیده و بی تردید با این روند تولید، همه تقاضاها را پاسخگو خواهیم بود.

سرپرست وزارت صنعت خاطرنشان کرد: برای رسیدن مردم به خودروی مورد نیازشان نیز دستور داده شده تا برنامه ثبت نام خودرو به طور مداوم و با برنامه های بیشتر ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های بازاری خودروها غیرواقعی است

قیمت های بازاری خودروها غیرواقعی است