مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-09سياسي

اگر دانشگاه علوم پزشکی در جنوب کرمان اعلام نیاز کند سپاه آماده همکاری است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به موقعیت جنوب استان کرمان گفت: سپاه توانایی لازم در امر پیشگیری دارد بنابراین آنچه در این منطقه نیاز است دانشگاه به ما اعلام کند.

- سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح دو آزمایشگاه در جیرفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی در جنوب کرمان اعلام نیاز کند سپاه آماده همکاری است ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به موقعیت جنوب استان کرمان گفت: سپاه توانایی لازم در امر پیشگیری دارد بنابراین آنچه در این منطقه نیاز است دانشگاه به ما اعلام کند.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دو آزمایشگاه در بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: رعایت نکات بهداشتی در زمینه کنترل بیماری کووید19 در حال حاضر فرهنگ شده است و هر روز آمار استان را بررسی و ارزیابی می کنیم.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های تاکید کرد و در ادامه خطاب به کادر بهداشت و درمان بیان کرد: در جبهه مقابله با این ویروس کرونا، فرمانده جبهه، دانشگاه های علوم پزشکی هستند وسپاه کمک حال شما است.

سپاه هیچ جا به صورت مستقیم عمل نمی کند اما در زمان شیوع کرونا اعلام کردیم، سوله ها برای قرنطیه آماده باشند و همه تخت های اردوگاه ها و پادگان ها نیز برای قرنطینه آماده می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دانشگاه علوم پزشکی در جنوب کرمان اعلام نیاز کند سپاه آماده همکاری است

اگر دانشگاه علوم پزشکی در جنوب کرمان اعلام نیاز کند سپاه آماده همکاری است