مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-09دانش

صدور 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی برای دانشجویان


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان از صدور 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی برای دانشجویان خبر داد و گفت: چندین سال است که طرح غربالگری جسمانی دانشجویان انجام می شود تا انواع آسیب های اسکلتی و بدنی آنان مشخص و برای درمان اقدامات لازم توصیه شود.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان از صدور 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی برای دانشجویان خبر داد و گفت: چندین سال است که طرح غربالگری جسمانی دانشجویان انجام می شود تا انواع آسیب های اسکلتی و بدنی آنان مشخص و برای درمان اقدامات لازم توصیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی روز چهار شنبه در آیین مجازی افتتاح 28 پروژه ورزشی دانشگاه ها با بیان اینکه در همه دانشگاه ها اتاق تندرستی ایجاد شده و در اکثریت دانشگاه ها نیز مرکز مشاوره سلامت دایر شده است تا به دانشجویان در امر ورزش مشاوره تخصصی بدهد، گفت: از سال 92 تاکنون 141 پروژه ورزشی زودبازده در همجواری خوابگاه های دانشجویی به بهره برداری رسیده است و در دانشگاه ها 74 اتاق تندرستی و 76 مرکز مشاوره تندرستی ایجاد و 72 سالن ورزشی تجهیز شده است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت سلامتی دانشجویان برای مسئولان وزارت علوم گفت: چندین سال است که طرح غربالگری جسمانی دانشجویان انجام می شود تا انواع آسیب های اسکلتی و بدنی آنان مشخص و برای درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی برای دانشجویان

صدور 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی برای دانشجویان