مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-09حوادث

ابزار و امکانات مبارزه با مواد مخدر در استان همدان جوابگو نیست


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ابزار و امکانات مبارزه با مواد مخدر در استان همدان هیچ تناسبی با مسائل و مشکلات مربوط به مواد مخدر ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نجفی ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی اجرای آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده 16 اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: اعتیاد سال هاست گریبان گیر کشور شده و با توجه به موقعیت استراتژیک و ترانزیتی کشور قاچاق مواد مخدر بیشترین آسیب را به کشور وارد می کند اما با وجود تمام اقدامات انجام شده هنوز به نقطه مطلوبی در زمینه مبارزه با این پدیده نرسیده ایم.

وی ادامه داد: در 40 گذشته سیاست های جنایی و مجازات های سختگیرانه ای را در حوزه مواد مخدر داشتیم ولی با این وجود همچنان روند روبه رو رشدی در این زمینه داشته ایم البته در دو سال گذشته با اصلاح قوانین به صورت محدود کاهش نیز وجود داشته اما در کل به جایگاه دلخواه نرسیده ایم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به محدودیت منابع و نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: ابزار و امکانات مبارزه با مواد مخدر هیچ تناسبی با مسائل و مشکلات مربوط به مواد مخدر در استان ندارد و پلیس مبارزه مواد مخدر با این تعداد نیروی محدود باید با حجم انبوهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار و امکانات مبارزه با مواد مخدر در استان همدان جوابگو نیست

ابزار و امکانات مبارزه با مواد مخدر در استان همدان جوابگو نیست