مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-09حوادث

کشف محموله 10میلیاردی لوازم برقی قاچاق در رابر


فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف انواع لوازم برقی منزل به ارزش 10میلیارد ریال از یک دستگاه کامیونت در شهرستان رابر خبر داد.

-  حمید ناصری در گفت وگو باخبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید به منظور حمایت از کالای داخلی و در ادامه طرح های مقابله ای پلیس با معضل قاچاق، ماموران پلیس آگاهی رابر هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصلی این شهرستان یک دستگاه کامیونت را جهت بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر عنوان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو که از مناطق جنوبی عازم مرکز کشور بود انواع لوازم برقی منزل و سایر کالاها از جمله 25دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز، 120دوربین مداربسته، 12هزارماسک، یک عدد یخچال، مانیتور، تلویزیون ال ای دی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قطعات یدکی خودرو، پرینتر و برخی اقلام دیگر که به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

وی ارزش این قاچاق را بنا به نظر کارشناسان اداره تعزیرات بیش از 10میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: پلیس در راستای مبارزه باقاچاق کالا با تمام توان عمل می کند تا به نوبه خود و منطبق با شعار سال از تولیدات داخلی حمایت و از زیان های اقتصادی بسیار زیاد ورود کالاهای خارجی جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 10میلیاردی لوازم برقی قاچاق در رابر

کشف محموله 10میلیاردی لوازم برقی قاچاق در رابر