مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-09فرهنگي

حمایت 3200 یورویی از ترجمه 5 کتاب


پنج عنوان برای انتشار در کشورهای سوریه، لبنان و پاکستان مشمول حمایت 3200 یورویی طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

- پنج عنوان برای انتشار در کشورهای سوریه، لبنان و پاکستان مشمول حمایت 3200 یورویی طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فریدونی، دبیر طرح گرنت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین مصوبات این دبیرخانه بیان کرد: براساس آخرین مصوبات دبیرخانه، پنج عنوان برای انتشار در سه کشور سوریه، لبنان و پاکستان مشمول حمایت طرح گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

او افزود: چه کسی آقای صورتی را می شناسد نوشته مژگان کلهر و من یک گوزن بودم نوشته احمد اکبرپور از نشر افق از سوی انتشارات Dar Kiwan سوریه به زبان عربی ترجمه و منتشر می شوند.

کتاب نخست با حمایت 500 و کتاب دوم با حمایت 400 یورویی در بازار نشر سوریه عرضه خواهند شد.

هر دو کتاب با همکاری آژانس ادبی تماس معرفی شده اند.

فریدونی گفت: حمایت 800 یورویی برای کتاب پشت سنگر موج به قلم قاسم یاحسینی و نمایندگی آژانس ادبی تماس و حمایت 500 یورویی برای ترجمه و انتشار کتاب مشت زن نوشته حسن موسوی و به نمایندگی آژانس ادبی دایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 3200 یورویی از ترجمه 5 کتاب

حمایت 3200 یورویی از ترجمه 5 کتاب