مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-09اجتماعي

منظرگاه دریایی خلیج فارس تحت بالاترین سطح حفاظتی قرار می گیرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: تلاش داریم منظرگاه دریایی خلیج فارس به همراه پوشش گیاهی و تنوع زیستی بسیار عالی آن تحت بالاترین سطح حفاظتی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مجازی با سمن های تالابی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در پیشبرد امور در زمینه های مختلف دارند و تلاش داریم تا از ظرفیت سمن ها به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سمن های زیست محیطی به صورت تخصصی به مباحث تالاب و خوریات استان بوشهر بپردازند، افزود: در سال های اخیر تلاش کردیم مناطق تالابی را در شورای عالی محیط زیست کشور، به مناطق حفاظت شده ارتقا دهیم.

حفظ تنوع زیستی خلیج فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: طرح مطالعاتی گسترده ای برای منطقه ساحلی- تالابی میان گناوه و دیلم انتخاب شده تا منظرگاه دریایی خلیج فارس به همراه پوشش گیاهی و تنوع زیستی بسیار عالی آن تحت بالاترین سطح حفاظتی قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس اصلاحیه قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور، خوریات و مناطق جزر و مدی نیز به عنوان مناطق تالابی محسوب خواهند شد و به همین خاطر از سال قبل اقداماتی جهت شناسایی این مناطق جزر و مدی به عنوان تالاب را در استان بوشهر شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظرگاه دریایی خلیج فارس تحت بالاترین سطح حفاظتی قرار می گیرد

منظرگاه دریایی خلیج فارس تحت بالاترین سطح حفاظتی قرار می گیرد