مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-09فرهنگي

کرونا؛ آپاراتچی جدید سینماهای خراسان شمالی


رفتن به سینما یکی از شیوه های جمعی و فعال برای گذران اوقات فراغت است و به راستی می توان آن را به عنوان یک وسیله آموزشی بسیار موثر و یک معلم با ارزش اجتماعی یاد نمود.

- ایسنا/خراسان شمالی رفتن به سینما یکی از شیوه های جمعی و فعال برای گذران اوقات فراغت است و به راستی می توان آن را به عنوان یک وسیله آموزشی بسیار موثر و یک معلم با ارزش اجتماعی یاد نمود.

نیروی مرموز و سحر آمیزی که در نمایش فیلم های سینمایی وجود دارد تا آنجاست که کودک خردسال تا مرد سالخورده را به سوی خود می کشاند.

از این رو می توان سینما را یکی از پیشرفته ترین وسایل تعلیم و تربیت معرفی کرد که در پر نمودن بهینه اوقات فراغت و جوانان موثر است.

اما ماه هاست که این مکان های فرهنگی به علت ورود مهمان ناخوانده ویروس کرونا به تعطیلی کشیده شده است که هم موجب بروز خسارت فراوانی به سینماداران شده و هم اینکه برای افرادی که بسیاری از اوقات فراغت خود را با سینما پر می کردند دچار مشکل شده اند.

هرچه برای توسعه سینماها رشته بودیم، پنبه شد آرش ضرغامی که مدیریت سینمای گلشن بجنورد را در دست دارد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه سینماها از اسفندماه تعطیل شدند و دوباره در تیرماه در یک بازه زمانی 10 روزه بازگشایی و باز دوباره به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، گفت: برای اینکه کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ آپاراتچی جدید سینماهای خراسان شمالی

کرونا؛ آپاراتچی جدید سینماهای خراسان شمالی