مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-09سياسي

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها


نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از حذف نام شهدا درنامگذاری برخی خیابان ها و یا دورس کتب آموزشی گفت: توجه به ارزش های ایثار و شهادت در جامعه باید پررنگ تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر چهارشنبه در هفدهمین یادواره شهدای والامقام بخش چهار دانگه ساری با تاکید براینکه باید محبت و ارادت نسبت به شهدا دوچندان شود، نسبت به حذف نام شهید فهمیده از کتب درسی واکنش نشان داد و گفت: اقدامات شنیع این چینی باید برچیده شود.

وی همچنین با بیان اینکه همچنین حذف نام اسلام از خیابان جمهوری پسندیده نیست، یادآور شد: احترام به مقدسات دینی در برخی نهادهای فرهنگی کمرنگ شده است و باید توجه ویژه ای به ارزش ها و مقدسات داشت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه دشمنان در تلاش هستند تا افکار و اندیشه ایثار و شهادت را از ذهن مردم دور و پاک کنند اما به نتیجه نخواهند رسید، یادآور شد: باید نسبت به شهیدان تولی و تبری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شهدا را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: برای مقابله با اعتبارزدایی شهدا و حذف نام شهدا در خیابان ها و کتب درسی باید بسیج شویم زیرا برخی حرکت ها قداست شهدا را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها

انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری برخی معابر و خیابان ها