مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-09فرهنگي

زیر و بم طلسمی که در تئاتر شکست + جدول


سرانجام پس از کش و قوس های فراوان گزارش مالی اداره کل هنرهای نمایشی بابت حمایت از آثار اجرا شده در تهران منتشر شد؛ گزارشی که ایجاد شائبه  مهم ترین دلیل مسکوت ماندن آن عنوان می شد و حالا اهالی تئاتر و کسانی که در دو سال گذشته نمایشی روی صحنه برده .

- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان گزارش مالی اداره کل هنرهای نمایشی بابت حمایت از آثار اجرا شده در تهران منتشر شد؛ گزارشی که "ایجاد شائبه" مهم ترین دلیل مسکوت ماندن آن عنوان می شد و حالا اهالی تئاتر و کسانی که در دو سال گذشته نمایشی روی صحنه برده اند بهتر از هر کسی می توانند بگویند که این شفاف سازی سودمند است یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در دو سال گذشته یکی از مسائل مورد تاکید سید عباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - شفاف سازی در امور مختلف بود ولی تقریبا بجز سازمان سینمایی هیچ کدام از زیرمجموعه های این وزارتخانه چنین دستور و تاکیدی را به صورت امری همیشگی اجرا نکردند.

در چند سال اخیر بارها از طریق رسانه های مختلف بر این موضوع تاکید و از سوی کارشناسان و هنرمندان این پرسش مطرح می شد که به طور مشخص در حوزه تئاتر نحوه هزینه کرد بودجه اندک تئاتر چه بوده و به زبانی ساده تر پول تئاتر صرف چه شده است؟ در این باره شهرام کرمی - مدیرکل پیشین هنرهای نمایشی در سال های 97 و 98 - در پاسخ به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر و بم طلسمی که در تئاتر شکست + جدول

زیر و بم طلسمی که در تئاتر شکست + جدول