مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-09اجتماعي

انتفاع 3 استان از آب شرب سد تالوار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: سه استان کشور از آب شرب سد تالوار بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل افشاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب( داناب) به صورت موفقیت آمیز اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه طرح داناب توسط مشاور بومی و نهاد جهاد دانشگاهی اجرا شد، عنوان کرد: تکرار مداوم آموزش ها و یادآوری آن با استفاده از روش های مختلف می تواند رویکرد جدیدی برای اجرای طرح داناب در سال های آتی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سد تالوار بین سه استان زنجان، کردستان و همدان قرار دارد، بیان کرد: برای تکمیل این پروژه 120 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

افشاری با اشاره به اینکه در سال 1392 عملیات آبگیری این سد توسط رییس جمهور وقت آغاز شد، عنوان کرد: پس از آن برنامه ریزی برای بهره برداری و پیاده سازی طرح آبرسانی سد تالوار کلید خورد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در سدهای مخزنی معمولا بعد از آبگیری، عملیات بهره برداری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در سد تالوار نیز بعد از عملیات آبگیری، عملیات احداث شبکه آبرسانی آن آغاز شده است وی با اشاره به اینکه امسال و سال گذشته بارندگی های استان و شمال غرب مطلوب بوده است، ادامه داد: در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاع 3 استان از آب شرب سد تالوار

انتفاع 3 استان از آب شرب سد تالوار