مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-09اقتصادي

رفع تصرف از 275 هکتار اراضی ملی در استان قزوین


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از رفع تصرف بیش از 275 هکتار از اراضی ملی و طبیعی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از 33 میلیارد ریال است.

- ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین از رفع تصرف بیش از 275 هکتار از اراضی ملی و طبیعی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از 33 میلیارد ریال است.

محمدقاسمی اظهار کرد: برای دستگاه قضایی صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال، کاملا جدی است و با حساسیت خاصی نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا می کند و انتظار ما این است، تمامی دستگاه های متولی نیز در اجرای وظایف قانونی خود قاطعانه عمل کنند.

وی با بیان این که اراضی ملی و منابع طبیعی از مصادیق بارز حقوق عامه است، تصریح کرد: اراضی ملی و منابع طبیعی، سرمایه و میراثی گران بها و امانتی در دست ما برای آیندگان است که متأسفانه طی سال های گذشته، بسیار مورد تعرض و تصرف متخلفان، سودجویان و منفعت طلبان قرار گرفته و همه روزه نیز به دلیل خلاء های قانونی و عدم نظارت های دقیق، شاهد دست اندازی به این اراضی هستیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه از رفع تصرف بیش از 275 هکتار از اراضی ملی و طبیعی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از 275 هکتار اراضی ملی در استان قزوین

رفع تصرف از 275 هکتار اراضی ملی در استان قزوین