مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-09اقتصادي

تاراج اراضی ملی در روز روشن به بهانه هتل سازی


رد پای کوه خواری، دشت خواری و دریاخواری را به بهانه های مختلف می توان در مازندران دید و متخلفان دست در دست هم داده اند تا منابع ملی و سرمایه های طبیعی استان را به یغما ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ابتدا با تابلوی ایجاد اشتغال و ارائه خدمات عام‌المنفعه به میدان می‌آیند اما آرام‌آرام و از قبل شروع به خرید زمین‌های حاشیه به قیمت ناچیز می‌کنند و سرانجام پس از آنکه کارشان از کار گذشت و از پل عبور کردند، نقشه شومشان مبنی بر تغییر کاربری، تفکیک و غارت منابع ملی را اجرا می‌کنند.

با نام هتلی بین‌المللی و هفت ستاره در مازندران مجوز گرفت اما پس از گذشت 13 سال هنوز یک ستاره از آن در آسمان هویدا نشده است، نامش هتل بود اما کارش و هدفش چیز دیگر.

روستای سفید تمشک رامسر، خاطره‌ای خوب از پروژه‌ای به اصطلاح بین‌المللی و گردشگری ندارد، مازندران که ستاره‌های هتل‌هایش از چهار و نهایتاً پنج بالاتر نمی‌رود، به یکباره شاهد کلنگ‌زنی برای ساخت هتلی هفت ستاره شد، آن هم در بکرترین منطقه، یعنی عروس شهرهای ایران زمین.

هتل بین‌المللی هفت ستاره قرار بود در 120 هزار مترمربع زیربنا، 62 طبقه با سه ساختمان برج مانند طراحی و احداث شود اما پس از مدتی مشخص شد که هدف از اجرای این طرح، ستاره‌سازی نیست و فروش سنگ‌ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج اراضی ملی در روز روشن به بهانه هتل سازی

تاراج اراضی ملی در روز روشن به بهانه هتل سازی