مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-09بين الملل

الحشد الشعبی: برای جلوگیری از نفوذ داعش به عراق، تدابیر لازم را اتخاذ کرده ایم


فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار گفت، نیروهای این سازمان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند تا مانع از ورود عناصر داعش به خاک عراق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   قاسم مصلح فرمانده عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار واقع در غرب عراق از تحرکات عناصر تروریستی داعش در مرزهای این کشور با سوریه خبر داد.

مصلح با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد: مرزهای سوریه و عراق به خوبی توسط مجاهدان الحشد الشعبی و لشکرهای ما (لشکرهای 13، 17، 18 و 19) و نیروهای مرزبانی تحت کنترل است .

این فرمانده الحشد الشعبی، در حال بازدید از نوار مرزی سوریه که از شهرستان القائم تا منطقه التنف سوریه امتداد دارد، این اظهارات را مطرح کرد.

وی با اشاره به هماهنگی بین الحشد الشعبی و نیروهای مرزبانی در بالاترین سطوح در زمینه تبادل اطلاعاتی و هماهنگی عملیاتی تصریح کرد، این بازدید میدانی شامل بازدید از خاکریز امنیتی در مرزهای دو کشور است تا امنیت آن به صورت کامل تأمین شود و بدین ترتیب، از نفوذ تروریستها جلوگیری به عمل آید.

پایگاه خبری).

مصلح همچنین تأکید کرد، این بازدیدها در برهه کنونی بسیار خوب است؛ به ویژه اینکه دشمن، حملاتی را به نیروهای امنیتی در مرکز استان الانبار انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی: برای جلوگیری از نفوذ داعش به عراق، تدابیر لازم را اتخاذ کرده ایم

الحشد الشعبی: برای جلوگیری از نفوذ داعش به عراق، تدابیر لازم را اتخاذ کرده ایم