مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-09بين الملل

نتانیاهو از خانواده شهید فلسطینی عذرخواهی کرد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی از خانواده یک فلسطینی از اراضی 48 که توسط پلیس این رژیم به ظن اینکه تروریست است، در اوایل سال 2017 به شهادت رسید، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی از خانواده یک فلسطینی از اراضی 48 که توسط پلیس این رژیم به ظن اینکه "تروریست" است، در اوایل سال 2017 به شهادت رسید، عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: می خواهم از خانواده القیعان که پدرشان که یک شهروند اسراییلی بود و به این استدلال که او تروریست است، در حالی که این گونه نبود، کشته شد، عذرخواهی کنم.

در 18 ژانویه، یعقوب ابو القیعان 50 ساله به ضرب گلوله پلیس رژیم صهیونیستی که به روستای بادیه نشین وی به نام ام الحیران در صحرای نقب جهت تخریب تعدادی از خانه ها به ادعای ساخت بدون مجوز آنها یورش آورده بود، به شهادت رسید.

در آن روز، پلیس مدعی شد که ابوالقیعان تروریست بوده و با خودرویش تعدادی از نیروهای پلیس را زیر گرفت که به کشته شدن یک نیروی پلیس انجامید، به همین دلیل پلیس ابوالقیعان را به شهادت رساند، اما ساکنان و فعالان در آن هنگام این ادعا را تکذیب و تاکید کردند که او معلم مدرسه بود که به آهستگی خودروی خود را می راند و او کنترل خود را بر خودرویش از دست داد و یک پلیس را که به او تیراندازی کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از خانواده شهید فلسطینی عذرخواهی کرد

نتانیاهو از خانواده شهید فلسطینی عذرخواهی کرد