مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-09پزشكي

همدلی بین بخشی رمز موفقیت بیمه سلامت است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همدلی بین بخشی به عنوان یکی از ویژگیهای بیمه سلامت را عامل موثری در پیشبرد سریعتر امور و رضایتمندی بیشتر مردم خواند.

- ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همدلی بین بخشی به عنوان یکی از ویژگیهای بیمه سلامت را عامل موثری در پیشبرد سریعتر امور و رضایتمندی بیشتر مردم خواند.

دکتر محمود نوری شادکام در آغاز بکار رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران که صبح امروز به میزبانی استان یزد آغاز شد، به همدلی بین بخشهای مختلف و تاثیر آن بر پیشبرد هر چه سریعتر امور و رضایتمندی مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همکاری بیمه سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد باعث شده تا بیمه سلامت یزد در بسیاری از حوزه ها پیش رو در کشور باشد.

وی در همین رابطه دانشگاه علوم پزشکی یزد را جزو اولین دانشگاه های کشور در مکانیزه کردن پرونده های بیمارستانی و در تحقق نسخه پیچی الکترونیک در کلینیکهای دانشگاه ذکر کرد و برگزاری این رزمایش را گام موثری در جهت برقراری همدلی بیشتر و اطلاعرسانی بهتر خدمات بیمه سلامت دانست.

علی صالحی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد نیز در این برنامه به خدمات قابل تقدیر بیمه سلامت در سالهای اخیر اشاره و اظهار کرد: به نظر می آید هر چند بخشی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی بین بخشی رمز موفقیت بیمه سلامت است

همدلی بین بخشی رمز موفقیت بیمه سلامت است