مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-09سياسي

جشنواره فرهنگی هنری علمدار آغاز به کار کرد


رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و این حرکت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم آموزش و پرورش نیز در نشر و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نیز موفق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در آیین افتتاحیه نخستسن جشنواره فرهنگی هنری علمدار، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران، که به صورت همزمان از طریق شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) پخش شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش در تمام حوزه ها بویژه در مساله جهاد و شهادت پیش قدم بوده است، بیان کرد: در دفاع مقدس نیز همیشه دانش آموزان و معلمان با حضور نورانی خود در جبهه های حق علیه باطل ایفای نقش کرده اند.

وی ادامه داد: امروز معلمان و دانش آموزان در خط مقدم تعلیم و تربیت هستند و هرچه در فرهنگ و ارزش ها نگاه می کنیم می بینیم که از معلمان نشات گرفته شده است که شهیدحاج قاسم سلیمانی هم تربیت شده همین معلمان بود.

امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و این حرکت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم آموزش و پرورش نیز در نشر و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نیز موفق باشد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به حضور مجموعه وزارت آموزش و پرورش در سفرهای راهیان نور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی هنری علمدار آغاز به کار کرد

جشنواره فرهنگی هنری علمدار آغاز به کار کرد