مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-09اجتماعي

اعمال پیوست ایمنی برای ساخت وسازهای شهری ضروری است


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تصویب و اعمال پیوست ایمنی برای پروژه های ساخت و ساز شهری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی در دیدار با شهردار منطقه 6 که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام شد، گفت: تعریف طرح ها و پروژه های محله محور موجب شناسایی مخاطرات محله می شود و باید برای انجام هر طرح عمرانی پیوست ایمنی تعریف شود.

دکتر کرمی محمدی افزود: منطقه 6 از ظرفیت های خوبی مثل پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران والفجر که به زودی به بهره برداری می رسد، برخوردار است که می تواند به عنوان مهم ترین قطب آموزشی در مرکز شهر تهران مورد استفاده قرار بگیرد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن تشریح اهمیت و موقعیت ستادهای مدیریت بحران مناطق و مخاطرات محتمل شهر تهران گفت: اقدامات انجام شده تا کنون مناسب بوده اما هنوز کافی نیست و راهی طولانی برای تحقق شهری ایمن در برابر حوادث و سوانح پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: منطقه 6 در انجام برنامه های مدیریت بحران شهر تهران پیشرو است و همکاری ستاد مدیریت بحران این منطقه در پیشبرد اهداف مدیریت بحران بسیار خوب است اما در تهران هر چقدر هم که کار کنیم باز هم نیاز به اقدامات بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال پیوست ایمنی برای ساخت وسازهای شهری ضروری است

اعمال پیوست ایمنی برای ساخت وسازهای شهری ضروری است