مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-09سياسي

آزمون های سراسری و استخدامی در سمنان برگزار می شود


نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری از برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و کارشناسان رسمی دادگستری سال 99 در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، پرویز ملک زاده گفت: آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 99 با حضور 687 نفر داوطلب در نوبت صبح روز پنجشنبه، 20 شهریور برگزار می شود.

به گفته وی، یک هزار و 315 نفر از داوطلبان آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و 139 داوطلب آزمون طرح شناسایی مدیران آینده تأمین اجتماعی سال 99 هم روز جمعه، 21 شهریور در پردیس اصلی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت می کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری با بیان اینکه باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه فعال است، گفت: داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می توانند در روز چهارشنبه، 19 شهریور و داوطلبان آزمون استخدامی تأمین اجتماعی و آزمون طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی هم در روز پنجشنبه، 20 شهریور برای رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

ملک زاده تأکید کرد: داوطلبان ضمن رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ماسک حضور یابند و از آوردن هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های سراسری و استخدامی در سمنان برگزار می شود

آزمون های سراسری و استخدامی در سمنان برگزار می شود