مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-09سياسي

پزشک های فوق تخصص به بیمارستان های ملایر اضافه می شوند


نماینده مردم ملایر در مجلس شوراس اسلامی گفت: در ملاقاتی که با حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت داشتم، مقرر شد تعداد مورد نیاز پزشک فوق تخصص برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در حوزه پزشکی ملایر به این شهرستان اختصاص یابد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شوراس اسلامی گفت: در ملاقاتی که با حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت داشتم، مقرر شد تعداد مورد نیاز پزشک فوق تخصص برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در حوزه پزشکی ملایر به این شهرستان اختصاص یابد.

دکتر هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: یکی از دغدغه ها و و مشکلات مردم ملایر و اطراف، مراجعه به فوق تخصص های همدان به علت نداشتن فوق تخصص های لازم است که با پیگیری هایی که داشتم و در دیداری که دو روز پیش با معاونت آموزشی وزارت بهداشت به همراه رییس شبکه بهداشت و درمان ملایر و مدیر بیمارستان امام حسین(ع) صورت گرفت، مقرر شد فوق تخصص ها به بیمارستان های ملایر اضافه شود.

وی از اضافه شدن فوق تخصص خون برای شیمی درمانی ها و بیماری های خونی و بدخیمی، فوق تخصص نفرولوژی برای بیمارانی که نارسایی کلیوی دارند و باید به طور ماهانه فوق تخصص مذکور آنها را معاینه کند و دیالیز دارند و افزوده شدن فوق تخصص نوزدان خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان مهر بیمارستان تخصصی کودکان و نوزادان است که بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک های فوق تخصص به بیمارستان های ملایر اضافه می شوند

پزشک های فوق تخصص به بیمارستان های ملایر اضافه می شوند