مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-09سياسي

کتابخانه ملی ایران آمادگی آموزش مرمت نسخ خطی در تانزانیا را دارد


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در تانزانیا، از آمادگی این نهاد برای برگزاری دوره های آموزش مرمت نسخ خطی برای کارشناسان آرشیو تانزانیایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران 18 شهریور 1399 با مرتضی پیرانی رایزن فرهنگی ایران در تانزانیا دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی با اشاره به همکاری های پیشین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با کشور تانزانیا گفت: در گذشته شاهد برگزاری دوره آموزش مرمت نسخ خطی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای کارشناسان آرشیو ملی تانزانیا بودیم و با توجه به موثر بودن این دوره های آموزشی همچنان آمادگی برگزاری آنها را داریم.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: همچنین با توجه به غنی بودن منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای تامین کتاب های مورد نیاز به زبان فارسی و انگلیسی به کتابخانه ملی تانزانیا نیز اعلام آمادگی می کنیم.

در ادامه مرتضی پیرانی رایزن فرهنگی ایران در تانزانیا گفت: انجام امور فرهنگی بین دو کشور باتوجه به اشتراکات فرهنگی موجود از ظرفیت مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در سال های بسیار دور هموطنان شیرازی به جزیره زنگار مهاجرت کردند و امروزه پس از گذشت سال های زیاد همچنان نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ملی ایران آمادگی آموزش مرمت نسخ خطی در تانزانیا را دارد

کتابخانه ملی ایران آمادگی آموزش مرمت نسخ خطی در تانزانیا را دارد