مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-09سياسي

تغییر شاخص های ارزیابی اساتید با توجه به ترم مجازی


رییس انجمن یادگیری الکترونیکی گفت:در دوره های قبل شاخص ارزیابی اساتید دوره های سنتی و حضوری بود اما با توجه به ابزار الکترونیکی که به کار گرفته می شود، - این شاخص ها باید تغییر کند.

علی اکبر صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی ویژه اساتید، کارشناسان و مدیران دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید خبرداد.

وی گفت: در همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید-19 که اخیراً برگزار شد، یکی از خروجی های همایش این بود که اساتید، مدیران و کارشناسان دانشگاه ها نیاز دارند دوره های آموزشی مهارتی بیشتری را در رابطه با آموزش های الکترونیکی طی کنند.

رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران افزود: برهمین اساس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران که تقریبا بیش از 10 سال از قدمت آن می گذرد و زیر نظر وزارت علوم فعالیت می کند، یک سری دوره های مهارتی را دراین خصوص تعریف کرد که این دوره ها بروی سایت انجمن به نشانی http://elearningassociation.

ir/ قرار دارد و یک سری کارگاه آموزشی کوتاه مدت نیز تعریف شده است.

صفوی با بیان اینکه این دوره ها براساس نیازهایی که دانشگاههای مختلف دارند تعریف شده است، افزود: اولین سری این دوره ها برای چند دانشگاه بزرگ از 15 شهریورماه همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شاخص های ارزیابی اساتید با توجه به ترم مجازی

تغییر شاخص های ارزیابی اساتید با توجه به ترم مجازی