مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-09اجتماعي

اتمام طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان تا خرداد 1400


مدیرکل فنی و بررسی طرح های راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت: طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان با رویکرد TOD تا خرداد 1400 به اتمام می رسد.

- مدیرکل فنی و بررسی طرح های راه آهن، بنادر و فرودگاه ها خبر داد اتمام طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان تا خرداد 1400 ایسنا/همدان مدیرکل فنی و بررسی طرح های راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت: طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان با رویکرد TOD تا خرداد 1400 به اتمام می رسد.

محسن نوروزی در گفت وگو با ایسنا، درباره روند احداث ایستگاه درون شهری راه آهن همدان، اظهار کرد: ایستگاه فعلی که در رباط شورین قرار دارد، در حال تکمیل است هر چند قسمت عمده آن انجام شده و مسافران همدانی از این ایستگاه بهره برداری می کنند اما حدفاصل ایستگاه رباط شورین و ایستگاه درون شهری همدان که صرفاً مسافری خواهد بود، در منطقه ای سه ضلعی بلوار انقلاب، بلوار ملت و بلوار بدیع الزمان همدانی واقع شده است.

وی با بیان اینکه جانمایی ایستگاه درون شهری همدان در این نقطه سه ضلعی طراحی و بررسی شده بود و برترین گزینه برای ایستگاه قطار همدان شناخته شد، تصریح کرد: برای اتصال ایستگاه فعلی به ایستگاه درون شهری 13 کیلومتر مسیر نیاز است که از کیلومتر صفر تا دو این مسیر به پیمانکار تهران- همدان ابلاغ و 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان تا خرداد 1400

اتمام طراحی ایستگاه درون شهری قطار همدان تا خرداد 1400