مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-09ورزشي

گفتگوی مهر با «پسر طلایی» شنای ایران/ از 80 درصد تمریناتم محرومم


شاهین ایزدیار که با مدال آوری پی در پی در بازی های پاراآسیایی به «پسر طلایی» معروف شد، گفت: به خاطر کرونا از انجام 80 درصد تمریناتم محرومم با این حال به حضور در پارالمپیک توکیو مصمم هستم.

- شاهین ایزدیار که با مدال آوری پی در پی در بازی های پاراآسیایی به پسر طلایی معروف شد، گفت: به خاطر کرونا از انجام 80 درصد تمریناتم محرومم با این حال به حضور در پارالمپیک توکیو مصمم هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ما را از همه چیز انداخته است، گفت: این ویروس روی کار تمام ورزشکاران تاثیر منفی گذاشته اما شنا خیلی بیشتر از دیگر رشته ها درگیر کرونا و تبعات فراگیری آن شده است.

تا استخرها باز نشوند شرایط تمرین نداریم وی تصریح کرد: ورزشکاران تمام رشته ها با جود محدودیت های اعمال شده به خاطر کرونا می توانند تمرینات شان را داشته باشند؛ حالا نه خیلی حرفه ای و طبیعی اما می توانند به صورت کج دار و مریز این شرایط را سپری کنند.

برای ما شناگران اما تا زمانی که استخر و آب نباشد، شرایط تمرین مهیا نیست.

از انجام 80 درصد تمریناتم محروم هستم این ملی پوش شنای جانبازان و معلولان تاکید کرد: شرایط به گونه ای است که تمرینات خود من به تمرین در آب، حرکات کششی و دویدن برای حفظ ظرفیت هوازی بدنم محدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مهر با «پسر طلایی» شنای ایران/ از 80 درصد تمریناتم محرومم

گفتگوی مهر با «پسر طلایی» شنای ایران/ از 80 درصد تمریناتم محرومم