مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-09اجتماعي

واکنش به علاقه یک هنرمند برای نگهداری از توله شیر


انتشار فیلمی که حاکی از علاقه مندی یک هنرمند برای نگه داری از یک توله شیر است، باعث بازخوانی ابعادی از قاچاق سیاه حیات وحش و تذکر گرفتن باغ وحش متخلف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، اخیراً یکی از خواننده‌های مشهور کشور، در صفحه شخصی اینستاگرامش، ویدئویی منتشر کرد که در آن در فضای یک مرکز نگه داری حیوانات و در کنار قفس شیرها تمایل خود را برای نگه داری از یک بچه شیر اعلام می‌کند.

انتشار این ویدئو که بیش از 100 هزار بار در شبکه‌های اجتماعی دیده شد، موجی از واکنش‌ها و انتقادات به همراه داشت، دوستداران محیط زیست این مساله را یک حرکت ضد محیط زیستی دانستند.

فیلمی که به نظر شوخی نمی‌آمد یک بازیگر سینما که از فعالان حوزه محیط زیست هم به شمار می‌رود با انتشار یک پست اینستاگرامی به ویدئویی که این خواننده در کنار یک توله شیر منتشر کرد واکنش نشان داد و نوشت: «با دیدن این ویدئو می‌توان متوجه شد که این هنرمند گرامی، که قصد نگهداری بچه شیری را داشتند و در این خصوص فیلمی را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند از نابهنجار بودن این موضوع آگاه نبودند و شاید واگذارکنندگان این بچه شیر جدا کردنش را از مادر نابهنجاری نمی‌دانستند و یا دلایل دیگری داشتند که به راحتی امکان انتشار این ویدئو را نیز دادند! … چرایی و سوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به علاقه یک هنرمند برای نگهداری از توله شیر

واکنش به علاقه یک هنرمند برای نگهداری از توله شیر