مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-09سياسي

رییس جمهور به سران تاجیکستان و کره شمالی تبریک گفت


حسن روحانی طی پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سالروز استقلال تاجیکستان و سالروز تشکیل جمهوری دموکراتیک خلق کره را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای امامعلی رحمان رییس جمهوری تاجیکستان فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز استقلال جمهوری تاجیکستان را به جناب عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می گویم.

جمهوری اسلامی ایران همواره علاقمند به گسترش و تحکیم هر چه بیشتر مناسبات دو کشور هم فرهنگ و هم زبان در همه عرصه های دوجانبه و چندجانبه است.

در شرایط کنونی حاصل از بحران جهانی ویروس کرونا نیز ضروری است مسئولان دو کشور برای توسعه همکاری ها در جهت رفع مشکلات اقتصادی منطقه و انتقال تجارب در زمینه مقابله با این بیماری، تلاش و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

امیدوارم در پرتو حسن تفاهم و مساعی مشترک، شاهد گسترش بیش از پیش روابط فیمابین در راستای منافع متقابل و همچنین توسعه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و عزت و سربلندی مردم جمهوری تاجیکستان را مسألت دارم.

همچنین رییس جمهور در پیام دیگری با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل جمهوری دمکراتیک خلق ابراز امیدواری کرد در سایه اراده مقامات عالی دو کشور و با استفاده از ظرفیت های موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به سران تاجیکستان و کره شمالی تبریک گفت

رییس جمهور به سران تاجیکستان و کره شمالی تبریک گفت